Heb je vragen over het huren van een photobooth voor jouw evenement? Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Meer vragen? Neem dan contact met ons op.
FAQ
Wanneer kan ik de photobooth ophalen?
In principe haal je de photobooth de ochtend van het evenement op en breng je deze de volgende ochtend (voor 10:00 uur) terug. Wanneer de photobooth vrij is, mag deze ook een dag voor het event opgehaald worden.
Ik wil een ontwerp op maat, mag ik wensen doorgeven?
Zeker! Heb je een logo, kleur, lettertype, of een ander item wat je graag terug wil zien op de fotostrip, geef het door dan gaan we daarmee aan de slag. We sturen ons ontwerp door en deze kan vervolgens nog een keer aangepast worden.
Past de photobooth in een normale auto?
Yes, dit past! Wel zal een deel van de bank plat moeten dus zorg dat de auto zo leeg mogelijk is.
Heeft de photobooth WiFi nodig?
Nee, er is geen WiFi van de feestlocatie nodig. De printer geeft WiFi aan de iPad waardoor ze in verbinding staan.
Is er stroom nodig?
Ja er is 1 stopcontact nodig. Wij leveren een stekkerdoos zodat alles goed werkt.
Hoeveel afdrukken kan ik maken?
Er zitten 1.000 fotostrips (500 postcards) bij de prijs inbegrepen. Nadat de foto’s zijn gemaakt worden er automatisch 2 strips geprint. Zelfs wanneer je 24 uur non-stop foto’s maakt, zijn de 1.000 prints nog niet op. Meer dan genoeg dus!
Maakt de photobooth alleen foto’s?
Nee, je kan óók video’s, boomerangs, slomo’s & gifjes maken. Alles wordt opgeslagen. Na het evenement ontvang je alle bestanden in de mail.
Hoe ziet de photobooth er uit?
Dit is de photobooth in combinatie met de printer:
